Heb jij een vraag over 1 van de volgende onderwerpen. Klik dat het onderwerp aan en kijk of jou vraag er tussen zit. Geen antwoord op je vraag gevonden? Neem dan even contact met ons op. We helpen je graag verder! Let wel op wij zijn op Woe t/m Zaterdag geopend.
1. Mijn bon is bijna verlopen en ik kan niet voor deze datum kan ik later reserveren?
- Dat is geen probleem als je voor de verloop datum een reservering maakt.
2. Kan ik meerdere waarden bonnen inleveren in 1 fotoshoot?
- Nee er kan 1 bon/ actie per fotoshoot ingeleverd worden.
3. Kan ik mijn waardebon inleveren als deze verlopen is?
- Helaas is dat niet mogelijk, zorg er dus voor dat je hem op tijd inlevert.
4. Tot wanneer kan ik mijn fotoshoot verplaatsen of annuleren?
- tot 48 uur van tevoren kun je annuleren of verplaatsen kosteloos. Daarna brengen wij helaas 20 euro in rekening
5. Kan ik online reserveren of telefonisch?
- Het liefst online omdat we dan al je gegevens hebben voor de fotoshoot. En we sturen je gelijk een mail met informatie. Je kunt reserveren op de het kopje reserveren.
1. Mijn bon is bijna verlopen en ik kan niet voor deze datum kan ik later reserveren?
- Dat is geen probleem als je voor de verloop datum een reservering maakt.
2. Kan ik meerdere waarden bonnen inleveren in 1 fotoshoot?
- Nee er kan 1 bon/ actie per fotoshoot ingeleverd worden.
3. Kan ik mijn waardebon inleveren als deze verlopen is?
- Helaas is dat niet mogelijk, zorg er dus voor dat je hem op tijd inlevert.
4. Tot wanneer kan ik mijn fotoshoot verplaatsen of annuleren?
- tot 48 uur van tevoren kun je annuleren of verplaatsen kosteloos. Daarna brengen wij helaas 19 euro in rekening
5. Kan ik online reserveren of telefonisch?
- Het liefst online omdat we dan al je gegevens hebben voor de fotoshoot. En we sturen je gelijk een mail met informatie. Je kunt reserveren op de het kopje reserveren.
< Back to all Packages
< Back to all Packages
< Back to all Packages
< Back to all Packages
< Back to all Packages